Audrina savar på frågor angående Justin Bobby

Media har gjort många spekulationer rung mitt förhållande med Justin de senaste dagarna. Eftersom jag har fått många frågor om detta förut på my space ( Före jag startade min blogg) . Därför tänkte jag svara på några frågor och förhoppningvis göra det lite klarare :)


Dejtar du Justin Bobby hela tiden ? Är han den ända killen i ditt liv? Är det verkligen seriöst ? Kommer du gifta sig med han ?


* Det verkar som Justin och jag Alltid hamnar alltid tillsammans.Jag datar Andra människor , och går ut och har kul , men det är riktigt svårt för andra killar att aceptera hut mitt liv är och mitt galna schema. Innan ens tänka på äktenskap så ska vi varit endast tillsammans ett bra tag ...lol.



Undrar om du och Jusatin fortfarande är tillsammans eller bara umgås?


* Ja , vi är fortfarande vänner och umgås .



Träffar du någon eller är du singel ?


*`Jag bär ingen ring ! lol







Artikeln är från Audrinas Blogg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0