ANNAT !

Hejsan , jag har verkligen glömmt av bloggen helt och verkligen inte haft någon tid till den , sen har ja hjälp Jenny en tid med thehills.webblogg.se Men det funkade inte . Mitt liv är redan stressigt som det är och bloggen ser jag ju som en hobbygrej . Sen också är ju inte Audrina den största kändisen i kändis världen. Men nu har jag fått någon konstig känsla , en bra känsla , så ja tror jag ska börja köra igång bloggen igen ! Och nu så har ja bestämmt mig för att inte bara endast skriva om Audrina , utan skriva om lite annat utan inte bara skvaller om Audrina kanske något t.e.x om Audrinas Outfits eller så. ! Kan ju vara lite kul eftersom på Audrina fronten inte finns så mycket nytt just nu !

Lämmna gärna tips , ideer osv . ! 


// Nathalie


Postar en sjukt fin bild på britney spears , för den e så himla fin :P 
 Det känns som hon verkligen hittat tillbaka ! eller vad tror ni ?




Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Det är lugnt :)



Men lite tråkigt om du döpt bloggen till Audrina Patridge och sen skriver om annat. Om du vill kan ju jag hjälpa dig och vara en medskrivare på den här bloggen.

Har ju som sagt Audrina som favorit :) och de är ju ett rätt tungt lass att dra själv.

Vad sägs??? :)

2008-12-08 @ 19:34:59
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Sv. Jag har mailat dig för min msn är kass :P

2008-12-08 @ 19:39:50
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0