Kristin Cavallari = Bitch

Alla pratar om att hon ska ta över efter Lauren. Tycker verkligen inte hon passar till att ta över. Antingen Audrina, Heidi eller Lo passar att ta över efter henne om någon.

Hon har redan hamnat i bråk med Audrina och Audrina har sagt detta om henne: "It's really pathetic and desperate what people will do when the cameras are around. . . . Oh, my God. Is this what we're going to have to deal with?"
Är Kristin så, så är det verkligen ett nedbyte för The Hills.
Jag kommer som sagt titta så länge Audrina är med, sen lägger jag ner! Människor som bara är ute efter rubriker och att starta bråk med alla klarar jag mig utan.. Patetiskt!

Kommentarer
Postat av: jos

det var ju för fan exakt likadant med laguna beach.. När lauren tog "graduation" så kom kristin och tog över hela showen och allt ..

2009-06-06 @ 16:02:37
URL: http://pmsbarn.blogg.se/
Postat av: Michaela

Alltså som jag hatar Kristin..

2009-08-26 @ 10:30:49
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0