Mina åsikter kring dagens avsnitt

Men det är väl klart att Holly ska vara brudtärna eftersom det är Heidis syster, en syster går ju före alla andra.
Superdåligt av Steph och sitta och snacka skit om Holly. Bara avundsjuka som spelar in verkar det som.
Fy fasiken vad Spencer spelar ett jäkla spel, han är inte alls en good guy, då borde vi sett lite av det vid det här laget, tycker ni ing?! Avskyr honom.
Holly lät nästan full på Rehersal Dinner?! Någon mer än jag som märkte det? Vad var det för fel på henne?! Var hon så nervös och stressad så hon fick lov att klunka sprit innan?! Wtf, där håller jag faktiskt med Steph! Fick verkligen en ny bild av Holly och den är verkligen inte bra. Man kastar inte mat på brudparet, speciellt inte när man är 25 år!

Och Kristen, man dejtar inte sina kompisars ex. En oskriven regel som bör följas. Hon verkar vara en riktig idiot!

Vet inte ens om jag kommer följa The Hills när Lauren och Audrina försvinner. Audrina ska ju också sluta när femte säsongen är slut. För det vet ni väl? Säsong 5 är inte slut än, bara för i vår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0